poniedziałek, 13 lipca 2009

Juliette na Przystanku Woodstock 2009



Ta świetna dziewczyna znana bardziej jako aktorka,od kilku lat na dobre zajęła się muzyką,zostawiając gdzieś w tyle film.Trochę szkoda,ale muzyce wyszło to na dobre.Pierwszy raz zobaczyłem ją śpiewającą w "Dziwnych dniach"kiedy to wykonywała cover PJ Harvey.Kurde-świetnie to wyszło,jak dla mnie znakomicie.Nie miałem okazji widzieć wszystkich filmów,ale role które widziałem podobały mi sie,w kilku przypadkach bardzo,jak np. w rewelacyjnym "Co gryzie Gilberta Grapea".Juliette założyła własna kapele JULIETTE & THE LICKS ,z którą wydała 3 płyty i do dziś koncertuje.To świetny ostry rock&roll,a Juliette ma głos stworzony do rocka.Koncertowała w Polsce kilka lat temu w Krakowie,teraz mamy szczęście bo zagra na Przystanku Woodstoock w Kostrzyniu.40 lat od tego historycznego,magicznego wydarzenia.W tym roku z bardziej znanych kapel wystapia Guano Apes,Clawfinger i jeszcze kilka,oraz cała masa polskich świetnych zespołów.Także zjawiaj się kto może,tłumnie,by zobaczyć na scenie,na żywo ten żywioł natury.
Juliette na YouTube
i na MySpace



Dyskografia:
* Juliette and the Licks - Four on the Floor (2006)
* Juliette and the Licks - You're Speaking My Language (2005)
* Juliette and the Licks - ...Like A Bolt of Lightning (2005)

W przygotowaniu jest nowy LP


Młodzi rockandrollowcy!Na prawdę uwierzcie staremu blusiorowi i zapoznajcie się z twórczością muzyczną Juliette,a nie pożałujecie.
Siemaka
P.S.
Jeśli ktoś miałby ochotę posłuchać płyty Juliette and the Licks - You're Speaking My Language -zapraszam do pobrania TU

http://www.mediafire.com/?ffmzymd2gmo














Nie mogłem natrafić na polska strone o Juliette,prócz Pudelków i innego...
Jeśli coś znajdziecie proszę o link.

Artykuł z pobytu w Krakowie


Lyrics | Juliette And The Licks lyrics - You're Speaking My Language lyrics

Brak komentarzy: