środa, 25 kwietnia 2007

Rawa 1992

Pojechaliśmy na nią ja,.Karuzo(RIP) i Bolo(RIP),Królu,i chyba Motyl.Spotkaliśmy wiarę,tzn.Dylana,Krzycha,Rose,Dżodyte,chyba Wesołego i Krzycha(tego faceta uwielbiałem zawsze.Stary git,który zmienił przekonania o 180')Ja zerwałem się ze szkoły do której poszedłem po oblanych studiach.Takie badziewie dla tych co sie nie dostali=przechowalnia.Zreszta i tak własnie po tej Rawie mnie wywalili.
Na koncerty jakimś cudem ,nie pamiętam jak miałem bilety,bo mam je do dziś,choć nie miałem ani grosza.Na holu grały młode kapele i te trochę już znane jak np.rewelacyjna Rzeka Życia(ma ktoś może ich nagrania?)Strasznie byliśmy z Karuzem zgrzani,dlatego trochę dziobałem,on zresztą też i nie widziałem wszystkich koncertów.Wiem,że wtedy Rawa trwała juz tylko dzień.W barze ,gdzie zawsze jest tłum ludzi pojawił się Styka z Ryśkiem.Rysiu miał nowy kapelusz i strasznie był z tego zadowolony.Trochę pogadaliśmy,podpisał trochę kartek,coś jak zwykle porozdawał ludziom z kieszeni,wisiorki,znaczki,i bez kolejki kupił sobie herbatkę i ciacho.Jakaś nagrzana panienka uwiesiła mu sie na szyi,zaczęła mówić ,że go kocha,spokojnie,bez cyrków,ale nie był z tego zadowolony.Po koncercie zreszta złapałem go w korytarzu obok garderoby.Był przebrany inaczej niż na koncercie,i sie spieszył.Ale w formie był dobrej,więc myślę,że nie leciał za towarem.Zamieniliśmy parę zdań,podziękowałem za koncert,i przybiliśmy piatke.Jak odchodziłem Rysiek powiedział:"To do nastepnego razu mały,czy młody,blusiorze".Nie było juz nastepnego razu nigdy.To było moje ostatnie osobiste spotkanie z Ryskiem.Jeszcze tylko raz w Brodnicy ale to był bardzo smutne spotkanie.Rysiu i ja poszliśmy dl Długiego,nie mógł,nie chciał rozmawiac.Może w sumie z pół godziny tam bylysmy.Wiedział,że ...że to sie zbiża.Opiszę też kilka innych,ciekawych i śmiesznych nawet,ale next razem.
Te utwory poniżej były emitowane w TVP.Poza tym na tym koncercie Dżem po raz pierwszy wykonał utworów kilka z "Autsajdera",w tym "Prokurator i ja" "z karteczki"


"Czarny chleb"penitencjarny blues




"Prokurator i ja"




"Noc i rytm"-rozpoczynająca koncert





"Cała w trawie" (pięknie wykonana)


Brak komentarzy: